Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

piątek, 22 lutego 2013

Niespodziewani goście.

Kochani, dziś zamiast moich modeli wystąpią równie sympatyczne i milusie pluszaki. Zagościły w moim studiu na chwilkę i już uciekły w świat, ale mam nadzieję, ze niedługo pojawią sie ich koledzy, bo mam w planie na stałe zaadoptować kilku małych przyjaciół, którzy będą pomagać mi w sesjach dziecięcych :) Te śliczne zwierzątka uszyła współpracująca ze mną, niezwykle zdolna Dorota Gierszewska, która wykonuje albumy scrapbookingowe oraz zaproszenia na moje sesje. Bardzo żałuję, że nie mogłam ich zatrzymać, no niestety, teraz muszą znaleźć nowych właścicieli... Kochani szczerze polecam Wam prace Dorotki, to co dziś pokażę to wierzchołek góry lodowej. Spod jej rąk wychodzą takie cuda, że ho ho...
































6 komentarzy:

  1. Koniecznie musisz je zaadaptować, idealny dodatek do sesji....
    Te wiosenne kurki cudasne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, już zamówiłam dużego misia w paseczki :)) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Prawda, że słodkie, jestem dumna z Doroty jak paw!!!!

      Usuń
  3. Milenia, za każdym razem uśmiecham się, kiedy oglądam Twoje zdjęcia. Szczególnie Twoich dziewczynek, bo przyznaję, że te najbardziej lubię. Może kiedyś znajdziesz dla mnie czas i wproszę się z moimi chłopcami na sesję do Ciebie. Pozdrawiam już prawie wiesennie. Ania K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne napisz do mnie maila, albo zadzwoń to sie umówimy :)

      Usuń

Liczniki internetowe