Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

piątek, 22 czerwca 2012

Na Dzień Taty :)

Jutro Dzień Taty. Ja już dzisiaj zamieszczam z tej okazji fotografie.
Wszystkim Ojcom życzę szerokich ramion, pełnych miłości i troski, czasu i cierpliwości dla  naszych małych okruszków i starszych badaczy świata. Oni Was bardzo potrzebują, bądźcie dla nich ostoją.

Przedstawiam Wam Rafała i Ewę - Rodziców Marcelka, którego już znacie z poprzednich moich ujęć.

Z Tatą:






Z Mamą:









3 komentarze:

  1. jak zawsze zachwycajace fotografie :)


    info :
    zmieniłam adres bloga :
    http://mondocane-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Za info o stronie także :) pozdrawiam.

      Usuń

Liczniki internetowe