Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

wtorek, 8 stycznia 2013

Pierwsze urodzinki Hani.

W moim studiu kolejne urodzinki :)) z tej okazji przyszła do mnie mała Hania, która oczarowała mnie swoim spojrzeniem. Ma piękne niebieskie oczka i choć zdjęcia nie są super uśmiechnięte, ponieważ Hania była nieco wystraszona i niepewna, to mimo tej minki oczka wszystko nadrabiają. Słodka i z natury wesoła dziewczynka bardzo spodobała się mojej Nadii i juz zaliczyły zabawy w wodzie tak, że Hania wyruszyła od nas w ubraniach Nadii, bo swoje miała przemoczone :)))
 I o to chodzi, bo dzieciństwo jest pełne takich wesołych wypadków :))













 

 Happy Birthday little Girl!!!








3 komentarze:

  1. ale oczy piekne!! I tort sliczny :) Najbardziej mi sie podoba drugie od dolu z rodzicami w tle. Wszytsko na nim jest doslowne i symboliczne jednoczesnie;) szczesliwi rodzice na drugim planie i dziecko na pierwszym z mina : ale o co chodzi ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sesja ;) dziękujemy bardzo za piękna pamiątkę. A mój faworyt wśród zdjęć to zdecydowanie piąte od dołu - czyli zamyslona księżniczka !!! Cudne ...

    OdpowiedzUsuń

Liczniki internetowe