Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

środa, 16 stycznia 2013

Święta i retro sesja rodzinna.

Tą sesję prezentowałam już na fb jakiś czas temu, ale tutaj nie trafiła. Zamieszanie świąteczne i masa obróbki jaka na mnie spadła przed świetami sprawiły, że zaniedbałam bloga. No cóż, czas to nadrobić. Miałam okazję poznać świetną rodzinę i bardzo fotogeniczne dzieciaczki, zresztą  które dzieci nie są fotogeniczne :) Sesja miała kilka odsłon, była oczywiście świąteczna, marynarska i retro. Dziś miałam w planie pokazać retro zdjęcia, ale pomyslałam, że tych świątecznych nie mogę ominąć, choć już są baaaardzo spóźnione.











I retro odsłona:








 

3 komentarze:

  1. Uwielbiam dzieciaczki w retro odsłonie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja z tym retro. Ogólnie robisz super zdjęcia na pewno będę tu zaglądał szukając inspiracji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie wiem...ale takie naprawdę klimatyczne...czuję to...i lubię! // www.fotograficznyamok.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Liczniki internetowe