Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Roczek Kacperka.

Takiej energii dawno nie było w moim studiu!!! szał! niesamowite jak szybko można poruszać się na czterech łapkach. Kacperek doskonale mi to pokazał i ta z jakim uśmiechem na ustach, oszałamiający! sama słodycz, sam miód :)









































3 komentarze:

  1. Witaj:) Robisz przepiękne zdjęcia - rozumiem, że to wielka sztuka, przy tak ruchliwych istotkach. Zachwycająca, przemyślana oprawa fotografii :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję i niezmiernie miło mi to słyszeć. Robienie zdjęć dzieciom to moja pasja i miłośc, za te uśmiechy i spojrzenia mogłabym wiele oddać.
      Pozdrawiam i zachęcam do dalszego oglądania.

      Usuń
  2. Masz też świetne pomysły na zdjęcia a to sztuka....

    OdpowiedzUsuń

Liczniki internetowe