Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

sobota, 8 września 2012

Stara Cynkownia.

Dla mnie ostatni plener Migawki PRS odbył pod znakiem tiulowych falbanek i dziecięcego śmiechu. W te stare mury wkroczyły dwie moje małe modelki, najwierniejsza Nadia i przebojowa Liza. Zabawy było mnóstwo, a dziewczynki obyte już z aparatem miały wielką radochę, ze fotografuje je tyle osób. Oto ot, co udało sie wybrać z masy zdjęć, które zrobiłam. Chętnie pokazałabym więcej, ale to może potem, kiedy ukończę moje zaległości obróbkowe.









 
















The End.

2 komentarze:

  1. ależ te dziewczynki to zawodowe modelki, tyle osób je fotografuje, a one nic sobie z tego nie robia, tylko swobodnie, dzielnie pozuja, a przy tym wychodza na zdjęciach tak naturalnie... i pięknie !
    mnie za serce złapało zdjęcie to z brudnymi czarnymi nózkami :) słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne fotki, szczegolnie ta pierwsza i z zakladaniem kapelusików, nie mowiąc juz o stópkach, zreszta wszystkie ekstra;))DJ

    OdpowiedzUsuń

Liczniki internetowe