Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

piątek, 10 czerwca 2011

Sezon na maki.

Nie spodziewałam się, że kwitnące maki wzbudzą we mnie tyle emocji. Ciągle chcę do nich wracać, dlatego w kolejnym poście pojawiają się w roli głównej. Są urocze, tajemnicze i magiczne. Szkoda tylko, że w wazonie tak szybko więdną. Tym razem na zdjęciach Magda i jej młodsza córeczka Malinka.









1 komentarz:

  1. A to teraz juz znam i mamę tej młodszej damy :-) Mama_Adama

    OdpowiedzUsuń

Liczniki internetowe