Tego się nie da ukryć - po kilku latach zabawy z aparatem, dziś mogę już z całą pewnością stwierdzić, że fotografia to moja pasja, wypływająca z głębi serca. Dzięki niej jestem kolekcjonerką uśmiechów, smutków, trosk i świeżości życia. Prywatnie jestem mamą czteroletniej Nadii i malutkiej Katii. Zapraszam wszystkich do oglądania świata moimi oczami.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz:
mistychild79@gmail.com

niedziela, 30 października 2011

Mały przyjaciel i spółka.

Pamiętacie hit dzieciństwa "Mój dziadek dał mi psa"? Powinnam gdzieś mieć jeszcze płytę gramofonową z nagraniami Natalii Kukulskiej. To były przeboje. Patrząc na te zdjęcia zaraz przypomniał mi się klip do tej piosenki. Tam występował wielki włochaty psiór, bardzo słodki. My mieliśmy okazję przytulać nieco mniejszą wersję, małego pomponika o imieniu Duduś. To był dzień pełen wrażeń - Duduś, pieczenie kiełbasek, zbieranie gruszek i wspinaczka po drzewach w czereśniowym sadzie. Do tego słońce!










2 komentarze:

  1. Ba, jasne ze pamietam! Hit jak nic :D
    Uwielbiam takie fotki z relacji, piekne fotki i ujecia, moj faworyt to fotka tej uroczej dwojki od tylu

    pa

    D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały klimat na zdjęciach, aż chciałabym by z wami!:)

    OdpowiedzUsuń

Liczniki internetowe